Termene și Condiții

Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism sisteme sau motoare de rezervari). Va rugam sa acordati atentie politicii de plata si de anulare inainte de a rezerva, precum si a tuturor termenilor si conditiilor din acest document. In acesti termeni si conditii, urmatoarele cuvinte scrise ingrosat vor insemna:

„Acord / Acordul” inseamna confirmarea rezervarii impreuna cu acesti termeni si conditii;

„Oaspete” inseamna persoana ce urmeaza a fi /sau care este deja cazata  in hotel;

„Hotel / Hotelul” inseamna Hotel Ursuletul, Strada Vasile Alecsandri nr.35, Predeal, jud. Brasov

„Termeni si conditii” inseamna termenii si conditiile stipulate in acest acord.

Semnand fisa de cazare si/sau consimtamantul dat online prin efectuarea unei/mai multor  rezervari, oaspetele confirma ca a fost informat depre politica de aplicare a termenilor si conditiilor.

PROCEDURI DE REZERVARE

Rezervarile trebuie efectuate in avans. Tarifarile pentru cazare se vor baza pe disponibiliatatea de la data ofertarii.

Oaspetii vor primi o confirmare a rezervarii, in scris, prin email.

TAXE, DEPOZIT SI PLATA

Tarifele oferite de Hotel includ TVA si taxa de oras. Lista de tarife/preturi pentru servicii aditionale, cum ar fi curatatorie si minibar, sunt disponibile la cerere si sunt afisate in camerele hotelului nostru.

Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervarii, iar termenul de plata respectiv este de 24 ore de la data confirmarii pe mail de catre Hotel a rezervarii.

Oaspetele are posibilitatea de a plati tariful pentru intregul sejur inainte de si/sau la sosirea la hotel, cat si pentru celelalte costuri sau cerinte solicitate hotelului in numerar sau cu card bancar, sau prin preautorizarea unui card bancar. Daca depozitul a fost deja platit pentru a garanta rezervarea, oaspetele va plati diferenta pana la suma totala de plata in momentul sosirii la hotel. Costurile actuale vor fi platite doar in moneda locala a hotelului (lei/ron), in acord cu procesul de rezervare.

Oaspetele are obligatia de a plati in concordanta cu tariful agreat pentru cazare cat si pentru extra serviciile agreate  conform ofertarii, cel mai tarziu in ultima zi de sedere pe baza prezentarii contului, impreuna cu dovada depozitului oferita initial de oaspete.

In situatia in care cardul de credit oferit de oaspete spre garantare nu are suficiente fonduri pentru acoperirea rezervarii, atunci rezervarea va fi considerata invalida si va fi anulata. Aceeasi situatie de anulare se aplica si in situatia in care oaspetele detine o carte de credit cu o data invalida de expirare sau care exprira inainte de ziua de sosire in hotel.

Prin efectuarea rezervarii, oaspetele isi da acordul hotelului de a retrage suma de anulare a rezervarii din cardul de credit folosit pentru garantare, asa cum este mentionat mai sus.

In situatia in care oaspetele nu plateste sau nu poate prezenta un voucher de calatorie la momentul solicitat, hotelul poate trata rezervarea ca si cum a fost anulata fara alte atentionari.

 

ANULARI SI NEPREZENTARI

Anularile asupra oricarei rezervari trebuie efectuate in scris. Oaspetele este raspunzator pentru plata catre hotel a taxei de anulare, dupa cum urmeaza:

– anularea rezervarii cu 72 de ore inainte de check-in se plateste o taxa reprezentand 50% din valoarea cazarii

– anularea rezervarii cu 48 de ore inainte de check-in se plateste o taxa reprezentand 75% din valoarea cazarii

– anularea rezervarii cu 24 de ore inainte de check-in se plateste o taxa reprezentand 100% din valoarea cazarii

Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi pastrate pentru prima noapte a datei programate de sosire, timp in care hotelul le poate inchiria fara alte anuntari in prealabil, in situatia in care nu a fost facuta o informare asupra sosirii tarzii.

Pentru anularile rezervarilor cu avans platit cu mai mult de 72 de ore inainte de check-in, de comun acord, acesta se pastreaza intr-un cont intern pentru viitoare rezervari, cu valabilitate limitata si nu se poate returna.

MODIFICARI ASUPRA REZERVARILOR

Modificarile survenite in urma oricaror rezervari trebuie efectuate in scris. Nicio modificare nu va fi garantata pana in momentul primirii in scris de catre hotel. Tarifele survenite in urma modificarilor pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea in momentul modificarii aduse rezervarilor.

PARCAREA PUBLICA SI ZONELE DIN EXTERIORUL HOTELULUI

Deoarece hotelul dispune de parcare proprie. Hotelul nu este responsabil pentru furtul sau distrugerea vehiculelor cu motor parcate in parcarile publice din apropierea hotelului. Hotelul le sugereaza oaspetilor sa fie siguri ca autovehiculul este incuiat si sa nu isi lase obiecte personale in masina. Hotelul nu poate fi facut responsabil pentru daune facute catre terti de catre oaspete in zona parcarii. Oaspetele are obligatia de a se comporta in asa fel incat sa previna afectarea sanatatii, proprietatii, a naturii si a mediului inconjurator.

Hotelul nu este responsabil pentru daunele cauzate de oaspete in afara premizelor hotelului.

POLITICA DE CHECK IN (cazare) SI DE CHECK OUT (decazare)

Check In: incepand cu ora 15:00
Check Out: pana la ora 12:00

Hotelul este indreptatit sa cazeze un oaspete sau sa primeasca un vizitator doar daca se supun acestor termeni si conditii. La sosirea la receptia hoteluluioaspetele va prezenta un document care sa ii demonstreze identitatea (carte de identiate, pasaport, permis de conducere) angajatului hotelului prezent la receptie.
Oaspetele va completa si va inmana receptionerului fisa de cazare completata corespunzator  si semnata, in concordanta cu legile Romaniei. In caz de necompletare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare”.
Cererile pentru cazari mai devreme sau decazari mai tarziu vor putea fi onorate doar in ziua de check in, respectiv check out, in functie de disponibilitatea zilei respective si vor fi supuse unor taxe aditionale.

Hotelul poate depozita pentru o perioada scurta bagajele oaspetilor, inainte sau dupa cazare.

In situatia in care aveti nevoie de o cazare mai devreme decat cea standard a hotelului, va rugam sa ne contactati.  Hotelul recomanda rezervarea noptii de dinaintea cazarii pentru situatiile in care se doreste garantarea pentru cazarea mai devreme decat ora standard.
Depasirea orei de decazare (check out) fara anuntarea in prealabil a receptiei, poate duce la extra taxe, inclusiv dar nu limitat la taxa de decazare tarzie sau chiar taxa de cazare pentru o noapte sumplimentara.

DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR HOTELULUI

Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice din hotel asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii,  finisajului sau oricarui accesoriu prin actul produs de sine, invitatii sai, subcontractori sau musafiri.

Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi obervate dupa plecarea oaspetelui (fara ca acesta sa fi anuntat hotelul in prealabil), hotelul isi rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxand cardul de credit al oaspetelui, oferit drept garantie.

Hotelul isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit de catre oaspete din hotel. Taxa va acoperi toate costurile de inlocuire a obiectului disparut.

Hotelul isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze si care deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).

Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenit hotelului in urma actiunii lor, si pot fi indrumati sa paraseasca hotelul.

In situatia in care se observa aceste prejudicii dupa decazarea oaspetelui, acestuia ii va fi retrasa suma de bani de pe cardul de credit furnizat pentru garantare.

COMPORTAMENTUL

Hotelul isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul hotelului.

In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, hotelul poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.

Hotelul nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Hotelul isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.

Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul de cazare (check in), in timpul sederii sau in ziua de decazare (check out). Hotelul este indreptatit sa anuleze imediat rezervarea si sa efectueze expulzarea din camera si incinta proprie fara a oferi nico compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.

DISCRIMINARI

Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar managerul hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in hotel.

POLITICA DE OCUPARE A CAMERELOR

Oaspetilor care isi modifica rezervarile deja confirmate le solicitam sa anunte hotelul inainte de sosirea planificata, asa cum este mentionat in politica de anulare de mai jos, pentru evitarea unor penalizari totale a serviciilor deja rezervate si confirmate.

Oaspetele este de acord ca daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata, hotelul nu va fi facut responsabil si nici nu va accepta mai multe persoane in conditiile respectivei rezervari.

Pentru prevenirea oricaror neintelegeri la cazare (check in) va rugam sa rezervati cu atentie si sa ne transmiteti informatiile reale asupra rezervarii, in care sa apara clar notate datele de cazare, cat si numarul de oaspeti. Intotdeauna vom incerca sa intampinam schimbarile, nevoile si cererile oaspetilor nostri, insa nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora in urma unei rezervari efectuate gresit.

In situatia in care oaspetele nu va putea fi cazat datorita unei dispute aparute referitor la rezervarea confirmata si in neconcordanta cu numarul de persoane sosite la cazare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare” si nu va fi restituita contravaloarea serviciilor platite.

ANIMALE DE COMPANIE

Cu exceptia cainilor de ghidaj, animalele de companie nu sunt permise in cadrul hotelului.

POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS

Prin fumat se intelegere folosirea/aprindrea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea, etc.

Fumatul de este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoarele, scarile, sala de conferinta, baile, si zona de receptie precum si tot parterul hotelului. Fumatul este de asemenea interzis in imediata apropiere a intrarii in hotel. Fumatul este permis doar in exteriorul hotelului, in zona publica special destinata.

Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, hotelul are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.

RASPUNDERE CONTRACTUALA

Toti termenii si conditiile subintelese prin statutul juridic sau dreptul comun sunt exclusi din prezentul document.

Hotelul nu este raspunzator in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea hotelului este limitata in concordanta cu reglementarile legale, si aplicabila strict valorii prezentului acord.

Hotelul nu este raspunzator pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane in afara personalului hotelier sau invitati/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.

Hotelul recomanda oaspetilor sa se asigure ca, pe intreaga perioada in care acestia nu se afla in camera de hotel, usa catre camera este inchisa, in caz contrar hotelul nu isi asuma raspunderea pentru disparitia obiectelor personale. Oaspetilor le este recomandat sa aiba incheiata o asigurare de calatorie care sa acopere costurile eventualelor evenimente precum pierderea bagajelor, obiectelor personale, sau banilor.

Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interiorul hotelului si in special a camerei de hotel, incluzand finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor si/sau halatelor, echipamentele si sistemele electronice din camera. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile facuta intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparatie/inlocuire si dupa caz, a pagubelor indirecte cauzate hotelului, in cazul in care acesta se afla in incapacitatea de a oferi spre cazare camera.

FORTA MAJORA

Hotelul nu va incalca termenii si conditiile acestui acord daca nu va putea onora serviciile descrise mai sus, si va avea dreptul sa anuleze o rezervare daca nu mai este capabil sa ofere servicii de cazare, datorita uneia sau mai multora dintre urmatoarele circumstante:

1.oricare dintre partile hotelului este inchisa datorita incendiului, alterarii, deteriorarii sau redecorarii la ordinul unei autoritati publice pentru orice motiv, altul decat cel decis de hotel.

  1. in imposibilitatea alimentarii hotelului cu gaz, electricitate  sau apa venita din exteriorul hotelului.

3.Hotelul nu poate sa onoreze o rezervare, ca rezulat al unei actiuni industriale a personalului propriu sau a unuia dintre furnizori.

4.Incendiul, explozia, grevele sau mtingurile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea,inundatiile, canalizarea infundata care refuleaza, cutremurele sau urmarile oricareia dintre acestea duc la imposibiliattea hotelului de a isi oferi serviciile.

5. Hotelul sau orice parte a acestuia este desemnat pentru utilizare alternativă daca oricare unul dintre evenimentele enumerate mai sus se va produce.

 ANULARILE FACUTE DE HOTEL

Hotelul poate anula orice rezervare imediat dupa ce un oaspete intarzie plata conform termenilor si conditiilor din momentul rezervarii sau daca un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit in afacerile sale care a devenit insolvabil sau daca oaspetele incalca oricare dintre clauzele stipulate in  termenii si conditiile de mai sus, iar atunci isi va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspetilor facilități alternative la un alt hotel similar sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.

 CONDITII SI INFORMARI GENERALE

Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul cladirii cat si in spatiile publice din interior. Folosirea inregistrarilor este facuta in mod regulat prin aplicarea legii de protectie a datelor personale.

Personalul hotelului nu este autorizat sa faca uz de aceste inregistrari si nici sa le puna la dispozitia unor terti, cu exceptia solicitariii in scris primita de la organele de politie, dupa legitimare.

Hotelul își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către oaspete, iar exercitarea acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care hotelul îl poate avea în temeiul prezentului acord sau al legii.

Acordul va fi interpretat în conformitate cu legislația română, iar oaspetele este de acord să se supună jurisdicției instanțelor din România.

Nici o modificare a prezentului acord nu este valabilă decât dacă este facuta în scris și semnată de fiecare dintre părți sau în numele acesteia.

Neprezentarea sau orice întârziere în exercitarea oricărui drept sau remediu prevăzut în prezentul acord prin lege către Hotel nu constituie o renunțare la acest (sau orice altceva) drept sau remediere și nici nu va împiedica sau restricționa exercitarea în continuare a acelui (sau altui) drept sau remediere.

PARERI, SUGESTII & RECLAMAȚII

În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la hotel, acesta trebuie să îl aducă la cunoștința personalului hotelului cât mai curând posibil pentru a permite managerului hotelului să se ocupe de această problemă pe durata șederii dvs.